Поиск  Пользователи  Правила 
Закрыть
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Войти
 
Страницы: Пред. 1 ... 8 9 10 11 12 ... 129 След.
Ответить
RSS
Norton Setup 1-844-777-7886 | Norton Setup install, Norton Technical Support by dialing a (1-844-777-7886) helpline number.
 
چطور در هواپیما راحت بخوابیم؟

خواب راحت یکی از عوامل مهم در کیفیت سفر است. اگر شما بهترین هتل و بلیط هواپیما را خریداری کنید اما دچار کم خوابی باشید آن سفر برای شما دل‎انگیز نخواهد بود. شاید تابه‌حال برای شما اتفاق افتاده باشد که به هنگام سفر با ماشین، هواپیما و قطار پس از رسیدن به مقصد احساس خستگی کرده‎اید و درنهایت این خستگی تمام سفر شما را تحت‌الشعاع قرار داده است. حال ما می‌خواهیم به ذکر مواردی بپردازیم که مسافران در هواپیما خوابی راحت داشته باشند. تا در مقصد بتوانند پرانرژی باشند.


در ادامه به توضیح روش‎ هایی برای راحت خوابیدن در هواپیما برای افرادی که قصد خرید بلیط ارزان هواپیما

را دارند می‌پردازیم.


انتخاب صندلی‎های عقب هواپیما

طبق تحقیقات بیشترین تقاضا برای صندلی‎های جلو هواپیما است. دلیل آن هم خروج سریع مسافر از هواپیما است. این در حالی است که این صندلی‎ها اصلاً جای مناسبی برای خوابیدن نیستند. چرا که سر و صدا در این قسمت هواپیما بیشتر از جاهای دیگر است. و این صندلی‎ها بیشتر توسط خانواده‎های دارای فرزند خردسال انتخاب می‌شود. همچنین به دلیل عبور زیاد مهماندارها در این قسمت آرامش کمتری وجود دارد. پس برای داشتن خوابی راحت به صندلی‎های آخر هواپیما پناه ببرید. 

صندلی هواپیما را بخوابانید
در سفر با هواپیما سعی کنید تا جایی که امکان دارد صندلی هواپیما را بخوابانید. زیرا این کار موجب می‌شود تا بدن شما در موقعیت بهتری قرار گیرد و پس از بیدار شدن از خواب احساس درد و کوفتگی نکنید. سعی کنید حتماً به پشت بخوابید و از قرار دادن سر به صندلی جلو بپرهیزید. چرا که بعد از بیدار شدن درد در ناحیه گردن را احساس خواهید کرد.
منبع: بلیط خارجی
 
آشنایی با اتفاقات عجیب هوایی

در هر جا یا هر کاری احتمال وجود اتفاقات عجیب که ممکن است دلیل علمی نداشته باشند، وجود دارد. البته ناگفته نماند که بیشتر آن‌ها دلیل علمی دارند. برخی از این اتفاقات بعد از گذشت مدت زمانی دلیل آن پیدا می‌شود اما برخی دیگر وجود دارند که هیچ وقت دلیل آن یافتت نشد. ما در اینجا شما را با برخی از این رویدادهای جالب آشنا می‌کنیم.

هواپیمایی که بعد از دیدن بشقاب پرنده برای همیشه ناپدید شد

فردریک ولنتیک خلبان هواپیما در سال 1978 در حین پرواز خارجی در آسمان شهر ملبورن استرالیا، با یک اتفاق عجیب روبه رو شد. او در آسمان یک شی ناشناس را دید که در هوا معلق بود و در اطراف هواپیما می‌چرخید. او این موضوع را وقتی به برج مراقبت اعلام کرد آن‌ها در جواب او اعلام کردند که چیزی در رادار وجود ندارد و بعد از شنیدن صدایی عجیب دیگر خبری از فردریک ولنتیک و هواپیمای او نشد و برای همیشه ناپدید شد.

برخورد دو هواپیما

هواپیمایی در ارتفاع 11000 در سال 2099 در بالای جنگل های آمازون در حال پرواز بود که ناگهانی اتفاق عجیبی میافتد.(دقیق مشخص نیست پرواز خارجی بود یا پرواز داخلی

). این اتفاق به این صورت بود که ناگهان هواپیما با یک شی برخورد کرد و به شدت آسیب دید طوری که مسافران از پنجره بال و دم هواپیما را می‌دیدند که شکسته.

وقتی‌که به دنبال دلیل این اتفاق بودند متوجه شدند که یک هواپیمای برزیلی با 155 مسافر سقوط کرده و همه مسافران و مهمانداران کشته‌شده‌اند. (برای هواپیما برزیلی نیز دقیق مشخص نیست پرواز خارجی بود یا پرواز داخلی ). اما نکته قابل‌توجهی این موضوع این است که چرا باید در آن اتفاق دو هواپیما برخورد کنند. چون تمام افرادی که داخل آن هواپیما بودند کشته شدند، هیچ وقت دلیل این اتفاق مشخص نشد.
منبع: پرواز خارجیhttp://samseir.com/
 
چگونه می‌توان مجوز آژانس هواپیمایی گرفت؟

در این مورد آژانس هواپیمایی با توجه به خدماتی که ارائه می‌کنند به سه دسته تقسیم می‌شوند.


دسته اول با داشتن مجوز بند الف

این دسته مربوط به آژانس‌هایی می‌شود که خدمات مسافرت هوایی را ارائه می‌دهند و با نام آژانس هواپیمایی شناخته می‌شوند. آژانس‌هایی که توانسته‌اند این مجوز را اخذ کنند در این گروه قرار می‌گیرند.

دسته دوم با داشتن مجوز بند ب

آژانس هواپیمایی که موفق به اخذ این نوع مجوز شود می‌تواند پروازهای بین‌المللی انجام دهد و با فروش بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی به یک آژانس هواپیمایی جهانگردی تبدیل شود.

ماده 1

دفترهای خدماتی که شامل این آیین‌نامه می‌شوند:

آژانس‌های موجود در بند الف: دفاتر خدمات مسافرتی که در جهت برنامه‌ریزی سفر، فروش بلیط، تهیه مکان برای استقرار مسافر به ارائه خدمات مسافری به‌صورت مستقیم و یا غیرمستقیم با در نظر گرفتن قوانین و مقررات در آن زمینه می‌پردازند.
منبع: آژانس هواپیمایی
Страницы: Пред. 1 ... 8 9 10 11 12 ... 129 След.
Ответить
Читают тему (гостей: 1)
Форма ответов
Текст сообщения*
Еще
Файлы:
Перетащите один или несколько файлов в эту область
или выберите файл на компьютере
Файлы:
Загрузить файлы
 
https://www.facebook.com/groups/katusclub/