Поиск  Пользователи  Правила 
Закрыть
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Войти
 
Страницы: Пред. 1 ... 11 12 13 14 15 ... 130 След.
Ответить
RSS
Norton Setup 1-844-777-7886 | Norton Setup install, Norton Technical Support by dialing a (1-844-777-7886) helpline number.
 
تکنولوژی تین کلاینت چیست؟

همانگونه که از اسمش پیداست(Thin client) تین کلاینت همان کامپیوتر ولی کوچکتر از کامپیوترهای نسل قدیمی می باشد.ازاین فناوری در سراسر دنیا استقبال شده است.چراکه تین کلاینت ها تفاوت ها و امتیازهای فراوانی نسبت به کامپیوترهای قدیمی دارند.
تعریف سخت افزاری تین کلاینت
چگونگی این فناوری از لحاظ سخت افزار بدین صورت است:کامپیوتری که حداقل قطعه ی مکانیکی ممکن را داشته باشد.
تعریف نرم افزاری تین کلاینت


از نظر نرم افزاری به کامپیوتری که به راحتی نشود به طور مستقل هر برنامه ای را روی آن اجرا کرد یعنی امکان نداشته باشد افراد بدون اجازه ی مدیری که آن را در اختیار شخص استفاده کننده گذاشته،هر عملیاتی را انجام دهند.

کاربرد مینی پی سی

در زمان هایی که مانیتور به یک کیس سبک فقط برای پردازش و قسمت مالتی مدیا احتیاج دارد کاربرد دارد .
در زمان هایی که فقط به برآورده کردن احتیاجات روزمره نیاز است.
این مینی پی سی ها از پردازنده های Core i7 ، Core i5 و Core i3 همچنین استفاده می کنند به دنبال آن این مینی پی سی ها علاوه بر قابلیت برطرف سازی نیازهای روزمره برای پردازش و کارهای سنگین تر همچنین از مینی پی سی

ها کمک میگرند.
به خاطر اندازه کوچک و قابلت حمل آسان این کامپیوترهای سبک قابلیت این را دارد که مثل یک هارد اکسترنال و یا فلش و یا پاوربانک با خود این ور آن ور برده و در زمان های اضطراری آن را به مانیتور نصب کرد و از مزایای آن استفاده کرد.


زیروکلاینت (Zero Client) چیست؟


حال به این موضوع می پردازیم که مجازی سازی چیست؟منظور به اجرا درآوردن سیستم عامل ها در ماشین های مجازی است که این ماشین ها روی داده های مرکزی در سرور قرار داده شده اند.
به عبارتی دیگر زیروکلاینت

ها سخت افزاری هستند که از طریق LAN به ماشین های مجازی وصل می شوند و این عملیات انجام می پذیرد.لوازم جانبی دیگر از قبیل موس و ...به وسیله ی USB متصل می گردند.تفاوت زیروکلاینت ها با تین کلاینت و پی سی این است که زیروکلاینت ها دارای CPUو ذخیره سازی نمی باشند.این امر از نامش نیز پیداست.
ممکن است کمی با این تعاریف به شک بیفتید اما مطمئن شوید با استفاده از زیروکلاینت ها،درواقع پیچیدگی کاهش می یابد واستفاده ی کاربرها آسان تر می شود.با این کار شما دیگر احتیاج پیدا نمی کنید تا پشتیبانی دائم IT را برای نصب و یا عیب یابی یا مشکلات دیگر داشته باشید.
 
با توجه به محیط‌های مورد استفاده و شرایط آب و هوایی، عایق‌های رولی متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. عایق‌ الاستومری که در ضخامت‌‌های مختلف و متنوعی در بازار عرضه می‌گردد بر روی سطوح خارجی کانال‌های هوا، مخازن، لوله‌های تاسیسات و… نصب می‌گردد. عایق الاستومری
رولی ساده در سیستم‌های گرمایشی، مخازن و منابع، سیستم‌های تبرید، کانال‌کشی تهویه متبوع و خطوط لوله سرد و گرم کاربرد داشته و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این عایق باعث ایجاد کاهش چشمگیری در اتلاف حرارت سیستم‌های تهویه مطبوع و سایر موارد گفته شده می‌شود.

از عایق لوله ای رولی ساده عمدتا در عایق‌کاری سیستم‌های تاسیساتی در محیط‌های داخلی استفاده می‌شود

قیمت برزنت

برای محاسبه قیمت برزنت عوامل مختلفی دخیل هستند. از این عوامل می‌توان به جنس برزنت، ضدآب بودن، وزن و … اشاره کرد. برزنت‎ها به‌صورت کیلویی به فروش میرسند.

برای فروش برزنت‎ها به‌صورت کیلویی دیگر عرض و طول برزنت مهم نمی‌باشد. تنها وزن است که مهم است. درواقع مشتری میزان برزنت موردنیاز خود را خود را به فروشنده اعلام می‌کند و سپس فروشنده با متر کردن برزنت اندازه مناسب مشتری را برش می‌دهد. سپس برای محاسبه قیمت برزنت
.

آشنایی با لوله‌های اسپیرال و کاربرد آن‌ها

برای ساخت و تولید لوله‌های فولادی روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش‌ها روش ساخت لوله به روش اسپیرال می‌باشد. در این روش لوله‌های فولادی را به شکل مارپیچ در ضخامت‌های مختلف تولید می‌کنند.

لوله اسپیرال

هم‌اکنون برای انتقال نفت و گاز در بسیاری از مناطق جهان از اسپیرال
که به‌صورت درز جوش مارپیچی می‌باشند استفاده می‌شود. با طی کردن فرآیند تکاملی و روبه‌جلو در تولید این لوله می‌توان گفت که لوله اسپیرال به رقیب اصلی لوله‌های درز جوش مستقیم تبدیل‌شده است که در بیشتر استانداردهای بین‌المللی به موارد کنترل کیفی این نوع لوله فولادی در کنار لوله‌های درز جوش مستقیم اشاره‌شده است.
 
اطلاعات کلی درباره‌ی نوار چسب آلومینیومی

محصول نوار چسب آلومینیومی دارای رسانای بالا و بازتابندگی است که برای پوشاندن درز ها استفاده می شود. با به کار گیری نوار چسب آلومینیومی، کارعایق کاری تکمیل می شود و عایق کاریی از تمام جهات قابل اطمینان می شود.
ساختار نوار چسب آلومینیومی


ویژگی ها ی نوار چسب آلومینیومی :


دارای مقاومت بالا: به دلیل داشتن مقاومت بالای نوار چسب آلومینیومی و ساختار خوب آن، به آسانی این امکان وجود دارد تا از آن به منظور عایق هوا برای رابط های متصل شده به انواع کانال فلکسیبل و خرطومی، به کار گرفت.

مقاومت بالای نوار چسب آلومینیومی

در برابر گرما و سرما: به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر گرما و سرما، این امکان وجود دارد تا از آن در روند نصب و راه انداختن گرمکن های بزرگ به کار گرفت.

قابلیت برش آسان: این نوع نوار چسب ها را به راحتی می توان برش داد.

دارای رنگ نقره و براق: به دلیل داشتن این رنگ می توان از آن در مکان های اکسپوز استفاده کرد.

دارای کیفیت فوق العاده: به دلیل داشتن پوشش آستری از کیفیت بالا برخوردار است.
Страницы: Пред. 1 ... 11 12 13 14 15 ... 130 След.
Ответить
Читают тему (гостей: 1)
Форма ответов
Текст сообщения*
Еще
Файлы:
Перетащите один или несколько файлов в эту область
или выберите файл на компьютере
Файлы:
Загрузить файлы
 
https://www.facebook.com/groups/katusclub/