Поиск  Пользователи  Правила 
Закрыть
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Войти
 
Страницы: Пред. 1 ... 13 14 15 16 17 ... 130 След.
Ответить
RSS
Norton Setup 1-844-777-7886 | Norton Setup install, Norton Technical Support by dialing a (1-844-777-7886) helpline number.
 
دسترسی به قفل از طریق اثرانگشت ، رمز عبور و کارت و استفاده همزمان ، این مدل قفل دیجیتال را به یکی از پروفروش ترین محصولات شرکت آریا بان جهت نصب در اماکن تجاری و اداری ، اتاق سرور و برجهای مسکونی مجلل تبدیل کرده است .
۱- شناسایی کاربر توسط رمزعبور :

قابلییت شناسایی رمزعبور بین ۴ تا ۱۲ رقم امکان پذیر میباشد .

قابلیت روشن شدن صفحه کلید با صدا یا بدون صدا

۲– قابلیت استفاده از کدهای تصادفی :

این امکان جهت بالا بردن امنیت برای عدم شناسایی و لو رفتن رمز عبور میباشد . قبل از وارد کردن رمز ، دستگاه ۲ عدد تصادفی میدهد تا رد اثر انگشت بر روی تمامی اعداد باشد .

۳- شناسایی کاربر توسط اثر انگشت :

باز کردن و دسترسی به قفل از طریق اثر انگشت یکی از امکانات این مدل قفل دیجیتال

میباشد . که دارای قابلیت شناسایی ۱۷۵ اثر انگشت میباشد .

۴- شناسایی کاربر توسط کارت:

تا ۲۰۰ عدد کارت را میتوان به قفل شناسایی کرد . امکان شناسایی انواع کارتهای بدون تماس RFID/MIFARE به صورت انتخابی از قابلیت های این دستگاه میباشد .
 
از میان این موارد عایقی که دارای چسب است کاربرد بیشتری داشته و در هرسطحی به راحتی قابل اجرا است. در خصوص عایق الاستومری بی چسب باید گفت که این ها نیز به وسیله ی چسب های مخصوصی در سطوح مختلف اجرا می شوند. برحسب انواع مختلف عایق الاستومری چسب های متفاوتی نیز ارائه می شود. در این مقاله به کاربردهای عایق الاستومری لوله و معرفی کامل این محصول خواهیم پرداخت.

برترین های عایق الاستومری
پیش تر در خصوص معرفی عایق الاستومری

بحث شد اکنون در این بخش یه برترین های عایق الاستومری خواهیم پرداخت. یکی از مواردی که در عایق الاستومری لوله بسیار پرکاربرد است، مدل لوله ای است که به راحتی نصب شده و کاربردهای مختلفی در جاهای مختلف دارد. یکی از مواقعی که برای نصب آن از عایق لوله ای الاستومری استفاده می شود، لوله های آب گرم و سرد هستند.

ضخامت 130 میکرون: کاربرد این مدل با این ضخامت در فضاهای سرپوشیده است.
ضخامت مسلح نخ دار 170 میکرون: کاربرد این مدل هم در فضاهای سرباز و هم در فضاهای سرپوشیده است که به دلیل داشتن الیاف پلی‌استر استفاده‌شده در آلومینیوم در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی و همین‌طور اشعه ماوراءبنفش خورشید مقاوم است.
ضخامت 230 میکرون: کاربرد این مدل هم این است که در فضاهای سرپوشیده از آن استفاده می‌شود.
ناگفته نماند که این نوع از عایق الاستومری
رولی برای عایق‌کاری لوله‌هایی با اندازه‌ی 3 به بالا نیز کاربرد دارد.
 
لباس کار محبوب
همانطور که میدانیم ، لباس کار هر یک از ارگان ها و اداره جات با یکدیگر متفاوت است و لباس کار سعید با تولید بیش از 100 مدل لباس برای انواع کار و همسو با سلایق اکثریت مشتریان ،توانایی تامین نیازی های متفاوت در این زمینه را با تولید بهترین لباس دارا می باشد. لباس کار سعید موفق به کسب رتبه 1 در فروش لباس کار در میان انبوه تولید کنندگان لباس در این زمینه شده است.

لباس کار سعید
در این فروشگاه اینترنتی امکان خرید انواع لباس کار فراهم میباشد. فروشگاه لباس کار سعید یکی از کاملترین فروشگاه اینترنتی در این صنف ایمنی است. تولید محصولات موجود در لباس کار

سعید با دقت بالا صورت می گیرد و استفاده از بهترین پارچه لباس کار از اولویت های این فروشگاه می باشد. و همین از دلایل کسب رضایت کامل مشتری در هنگام خرید محصول و افزایش روز افزون محبوبیت فروشگاه سعید می باشد. راحتی در پوشیدن و استفاده آسان از لباس کار و همچنین داشتن ایمنی مورد نیاز و رعایت استاندارد های موجود در این زمینه ، از ویژگی های خرید لباس کار از فروشگاه سعید می باشد.
Страницы: Пред. 1 ... 13 14 15 16 17 ... 130 След.
Ответить
Читают тему (гостей: 1)
Форма ответов
Текст сообщения*
Еще
Файлы:
Перетащите один или несколько файлов в эту область
или выберите файл на компьютере
Файлы:
Загрузить файлы
 
https://www.facebook.com/groups/katusclub/