Поиск  Пользователи  Правила 
Закрыть
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Войти
 
Страницы: Пред. 1 ... 14 15 16 17 18 ... 130 След.
Ответить
RSS
Norton Setup 1-844-777-7886 | Norton Setup install, Norton Technical Support by dialing a (1-844-777-7886) helpline number.
 
دیوار پیش ساخته گچی
این دیوار مخلوطی از آب و گچ می باشد. گچ های استفاده شده دارای دانه های بسیار ریزی می باشند. این پانل ها به صورت زبانه ای در کنار هم قرار می گیرند. اتصال ان ها به وسیله ی ملات مخصوصی انجام می شود که ماده ی اصلی در تهیه ی آن گچ می باشد. رنگ آن سفید بوده و کاملا یکدست می باشد. دیوار پیش ساخته

در انواع گوناگونی من جمله سوراخ دار، ضد آب و ... تولید می شود که هرکدام برای مکانی معین تعبیه شده است. برای مثال استفاده ی پانل های سوراخ دار برای سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه بهتر است.
با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساخت و ساز امروزه این دیوارها کاربردهای بسیاری در این زمینه دارند. خانه بتنی پیش ساخته را می توان جایگزین روش های سنتی کرد چراکه این دیوارها را می توان با هر ارتفاعی سفارش داد. ساخت خانه بتنی پیش ساخته در کجا صورت می گیرد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا با مفهوم خانه بتنی پیش ساخته آشنا شوید.
استاندارد خانه بتنی پیش ساخته

این چنین است که آن ها معمولا دور از محل های ساخت و ساز و در کارخانه ها ساخته می شوند. پس از تکمیل کار به منظور نصب و استفاده به محل مورد نظر فرستاده می شوند. بهره گیری از سیاست تولید انبوه از سیاست های خانه بتنی پیش ساخته است که با کمک روش های صنعتی اتفاق می افتد.

تری دی پانل

که جزء دیوارهای پیش ساخته محسوب می شود، از دو بخش تشکیل شده است. بخشی از آن یونولیت و بخش دیگر آن مش می باشد. این اجزاء با کمک مفتول های فلزی و روش خرپا به همدیگر وصل می شوند. این عملیات سپس با نصب و بتن پاشی کامل می شود. نتیجه ی این عملیات تولید سازه ای با مقاومت بالا می باشد.
 
قابل ذکر است که در نگاه اول ضریب انتقال حرارت دیوار و سقف پانل

ضرایب مرجع عنوان شده در مبحث 19 مقررات ملی ساختمان را تامین می کند و با در نظر گرفتن موارد مقایسه ای بین 30%-40% در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد که تاثیر مستقیم در هزینه های سالیانه ساختمان دارد و به همین نسبت در هزینه های اولیه تهیه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مرکزی و محلی (از جمله دیگ و کولر گازی ) و همچنین متعلقات (مانند لوله و پمپ و ... ) صرفه جویی حاصل می گردد.

کاربردهای بلوک سبک
ازبلوک سبک می توان در چیدن دیوارها و به جای آجر استفاده کرد.
برای کف سازی ساختمان نیز این بلوک مورد استفاده قرار می گیرد.
به جای استفاده از پوکه در شیب بندی می توان از بلوک سبک

استفاده کرد.
بیش ترین کاربردی که بلوک سبک در صنعت ساخت و ساز دارد مربوط به دیوارهای غیرباربر می باشد. 


این پانل ها برای دیوارهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از ساختمان هایی که از اسکلت فلزی یا بتنی برخوردار هستند نیز از پانل دیواری غیر باربر بهره می گیرند. شایان ذکر است که پانل های سه بعدی را باید بنا بر کاربردی که دارند، استفاده کرد. برای مثال برخی از پانل ها در جهت کارهای تزئینی و برخی دیگر برای ساخت دیوار کاربرد دارند. پانل های که در منازل نصب می شوند،بسیار متنوع بوده و دربرگیرنده ی هر نوع سلیقه ای می باشد. یکی از روش های مدرن برای دکوراسیون منازل استفاده از پانل سه بعدی

می باشد.
 
بتن سبک موجود در سقف بتنی سبک ماده ای است با ترکیبات جدید فوق العاده سبک اما بسیار مقاوم، در ساختمان ها به طور مستقیم به لحاظ سبکی ویژه این بتن و صرفه جویی در مصرف انرژی به لحاظ عایق بودن این نوع بتن در برابر سرما و گرما و در نتیجه کاهش میزان مواد سوختی که بسیار کارامد و موثر می باشد، استفاده می کنند. ساختمان سقف بتنی سبک بسیار متخلخل می باشد که این موجب عایق شدن آن می شود. ترکیبات سقف بتنی سبک

به گونه ای عمل می کند که حالت ضد رطوبت به خود می گیرد و مانند یک بتن معمولی که آب را به خود جذب می کند نیست و آب را از خود دفع می کند.


سیستم دیوار عرضی بدین صورت است که نحوه ی قرارگیری آن طوری است که بر طول ساختمان عمود است. در نهایت سیستم دوطرفه هر دو جهت را در برمی گیرد. طول و عرض ساختمان را در مجموعه ای از دیوارهای موازی به خود اختصاص می دهد.
ICF یا عایق ماندگار نیز گونه ای دیگر از دیوار باربر

می باشد. دیوارهای این چنینی برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی استفاده می شوند و عایق خوبی در گرما و سرما می باشند. قالب بندی این عایق شامل سه بخش می شود: بلوکی، نواری و پانلی. پرکاربردترین آن ها در ساخت و ساز قالب بندی بلوکی و نواری می باشد. 

الزامات دیوارهای غیر باربر
این پانل ها را می توان برای دیوارهای جدا کننده ی ساختمان استفاده کرد. تنها دیوارهای داخلی ساختمان مجاز به استفاده ی این پانل ها می باشند.
هنگام نصب مقدار نیروی وارده بر این دیوارها چک خواهد شد.
اتصال باید به صورتی انجام شود که علاوه بر تایید کردن استقامت در برابر بارهای وارده، از اندرکنش آن ها تا حد قابل ملاحظه ای جلوگیری شود.
طبق استاندارد 2800 ایران، پایداری دیوار غیر باربر

در برابر نیروهایی مانند زلزله کنترل خواهد شد.
Страницы: Пред. 1 ... 14 15 16 17 18 ... 130 След.
Ответить
Читают тему (гостей: 3)
Форма ответов
Текст сообщения*
Еще
Файлы:
Перетащите один или несколько файлов в эту область
или выберите файл на компьютере
Файлы:
Загрузить файлы
 
https://www.facebook.com/groups/katusclub/