Поиск  Пользователи  Правила 
Закрыть
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Войти
 
Страницы: Пред. 1 ... 17 18 19 20 21 ... 130 След.
Ответить
RSS
Norton Setup 1-844-777-7886 | Norton Setup install, Norton Technical Support by dialing a (1-844-777-7886) helpline number.
 
قدرت و کیفیت برق آلات موجب طولانی‌تر شدن عمر سایبان برقی می‌شوند. بنابراین بایستی برق آلات مناسبی برای سایبان برقی با توجه به میزان بازبسته کردن آن در روز، تهیه کرد.

توصیه می‌شود که اگر محل نصب سایبان پارکینگ

در شمال کشور است و قرار است به تعداد بار بیشتری باز و بسته شود، حتماً از برق باکیفیت استفاده کنید تا طول عمر آن بیشتر شود و همین‌طور کیفیت کار بالا رود.

زاویه خورشید در مناطق مختلف متفاوت است و در ساعات مختلف روز هم تغییر می‌کند. پنجره ها یکی از اجزای ساختمان هستند که بیشترین میزان گرما و نور را نگه می‌دارند. سایبان برقی پنجره باعث می‌شود تا گرما به داخل ساختمان نفوذ نکند و به همین دلیل هوای داخل ساختمان خنک باقی بماند بنابراین استفاده از سایبان برقی می‌تواند نقش بسزایی در بهینه سازی مصرف انرژی داشته باشد.

با تشکیل سایه روی پنجره یا دیوارهایی که شیشه ای هستند، فضای داخل ساختمان خنک باقی می‌ماند و باعث می‌شود تا کمتر از سیستم های سرمایشی استفاده شود. جالب است بدانید در صورت استفاده از سایبان برقی در نمای بیرون از ساختمان تا 90% از ورود گرما جلوگیری می‌شود ولی استفاده از پرده برقی فقط 25% از میزان گرما می‌کاهد.
منبع: سایبان برقی
 
وقتی از کرکره برقی مدت طولانی است که استفاده می کنید، ممکن است عملکر کرکره برقی دچار خرابی شود و عیبی به وجود بیاید. که با پیدا کردن علل ایجاد خرابی درعملکرد کرکره برقی و مورد ارزیابی قرار دادن آن و از بین بردن مشکل عملکرد کرکره برقی، دقیقا مثل روز اولش به طور کاملا صحیح کار می کند. با استفاده از تجربیات کافی و مشاهدات و برسی های لازم می شود به راحتی علل خرابی و عیب عملکرد کرکره برقی

تشخیص داد که این عیوب و خرابی های کرکره برقی ها می تواند از قسمت مکانیکی و الکترونیکی می باشد.
 
وقتی از کرکره برقی مدت طولانی است که استفاده می کنید، ممکن است عملکر کرکره برقی دچار خرابی شود و عیبی به وجود بیاید. که با پیدا کردن علل ایجاد خرابی درعملکرد کرکره برقی و مورد ارزیابی قرار دادن آن و از بین بردن مشکل عملکرد کرکره برقی، دقیقا مثل روز اولش به طور کاملا صحیح کار می کند. با استفاده از تجربیات کافی و مشاهدات و برسی های لازم می شود به راحتی علل خرابی و عیب عملکرد کرکره برقی تشخیص داد که این عیوب و خرابی های کرکره برقی ها می تواند از قسمت مکانیکی و الکترونیکی می باشد.
منبع: کرکره برقی
Страницы: Пред. 1 ... 17 18 19 20 21 ... 130 След.
Ответить
Читают тему (гостей: 2)
Форма ответов
Текст сообщения*
Еще
Файлы:
Перетащите один или несколько файлов в эту область
или выберите файл на компьютере
Файлы:
Загрузить файлы
 
https://www.facebook.com/groups/katusclub/