Поиск  Пользователи  Правила 
Закрыть
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Войти
 
Страницы: Пред. 1 ... 23 24 25 26 27 ... 130 След.
Ответить
RSS
Norton Setup 1-844-777-7886 | Norton Setup install, Norton Technical Support by dialing a (1-844-777-7886) helpline number.
 
شک فنر منفصل رویا اولترا 2j
 
تشک های رویا اولترا از دسته تشک یک نفره هایی هستند که از سازه فنر منفصل بهره میبرند. از مزایای تشک های فنر منفصل می توان به عدم انتقال ارتعاش، تراکم فنری و عمر بالاتر، حالت پذیری بهتر بدن در زمان خواب اشاره کرد.
 
جدیدترین تشک یک نفره رویا مدل اولترا 1 می باشد که یک تشک یک نفره با سازه فنر منفصل است. این تشک از جدیدترین مدل تشک های جهان بوده که یک قابلیت خاص دارد. این تشک یک نفره از دو لایه فنرهای کوچک به نام سل پاکت یا میکرو پاکت بهره می برد که باعث کاهش تنش در سازه فنری اصلی تشک شده و نیز حس نرمی بیشتری به کاربر خود می دهد.
 
شرکت تشک رویا یکی از برترین محصولات خود را با نام اولترا 2 با تکنولوژی فنر پاکتی (فنر منفصل) و همچنین پد مجزا مموری فوم رونمایی کرده است و همواره به عنوان یک تشک موفق از شرکت تشک رویا مطرح شده است.
 
تکنولوژی فنر پاکتی یکی از ویژگی های برجسته و قابل توجه تشک های برتر و خاص موجود در بازار است که طراحان شرکت تشک رویا آن را در اولترا 2 به خوبی با مموری فوم ترکیب کرده اند تا موجب نرمی بسیار ایده آل شود و از حرکت بیش از اندازه فنر به خوبی جلوگیری کند. پس از بازگشایی بسته بندی اولترا 2 شاهد نقش دوزی های زیبا و پارچه ی لطیف آن هستیم که از نوع گرد بافت می باشد که وجود چنین پارچه ای در یکی از برترین تشک های رویا و با چنین قیمتی طبیعی است.
 
خصوصیات جذاب و بسیار دلنشین اولترا 2 که موجب آسایش و حس راحتی یک تشک خوب خواهد شد، در اینجا به پایان نخواهد رسید زیرا شرکت تشک رویا با استفاده از انواع لایه های مختلف با تراکم های متفاوت و همچنین به کار گیری از لایه اسپان باند، تشک اولترا 2 را تبدیل به یک تشک بسیار ایده آل کرده است و با 8 سال ضمانت مهر تاییدی بر کیفیت نهایی آن زده است.
 
دیدگاه خوابستان در مورد آناهیتا
 
مناسب برای افرادی که عادت به استفاده از تشک طبی نسبتا نرم دارند
 
مناسب برای کودکان و نوجوانها
 
ایدآل برای وزن های متوسط وپایین
 
قابل استفاده برای وزنهای مختلف
 
اگر به دنبال یک تشک طبی فنری و ارتجاعی می گردید،
 
تشک دونفره مدل ام بی ام بیوریتمیک
 
 
دیدگاه خوابستان در مورد تشک ام بی ام بیوریتمیک
 
1- مناسب افرادی که تشک دونفره طبی فنری برای آنها توصیه شده است
 
2- مناسب برای تمامی وزنهاووزن های بالا
 
3- تضمین کیفیت خواب برای افرادبسیارحساس
 
4- سروگردن با ستون فقرات در یک راستا قرارگرفته و باسن داخل تشک دونفره فرو نرفته واین امر باعث میشود که کسانی که دچار دیسک کمر هستند آسیب ندیده ودوره درمان آنها به صورت کامل سپری شود.
 
5- این تشک دونفره از اسفنج وفنرمنفصل با تراکم بالا تولیدشده است
 
6- کاهش استرس و شروع یک روز آرام وپر انرژی
 
تشک خوشخواب مدل کامفورت نوزاد
تشک خوشخواب کامفورت نوزاد سر شار از آرامش . تكنولوژي بكار رفته در اين تشک نوزاد, امكان قرار گرفتن ستون مهره در وضعيت طبيعي برای افراد کم وزن را فراهم مي نمايد . تشک نوزاد مدل کامفورت , فشار وارده بر روي عضلات و اعصاب را كاهش مي دهد . وزن بدن به طور يكسان در تمامي سطوح تشك پخش مي گردد . تشک خوشخواب کامفورت با پوششي از الياف طبيعي (پنبه) محافظت گرديده و خوابی آرام و سالم را براي شما ايجاد مي كند . تشک خوشخواب کامفورت دارای ارتفاع 20 سانتی متری می باشد و از قاب M دار بهره نمی برد . اگر برای کودک و نوجوان خود به دنبال تشکی هستین که مدت های طولانی استفاده نمایند تشک نوزاد کامفورت گزینه مناسبی می باشد .
 
یکی از بهترین و مطمئن ترین روشهایی که برای تشخیص اصل بودن تشک رویال می توانید در نظر داشته باشید، خرید این محصول از مراکز معتبر است. نمایندگی های فروش تشک های رویال در سراسر کشور وجود دارند. پس نباید برای خرید به هر مرکزی مراجعه کنید.
روش دیگر تشخیص اصل بودن تشک ها در تفاوت قیمت تشک رویال آنها می باشد. تشک های رویال مسلما به دلیل داشتن مواد اولیه باکیفیت، از قیمت تشک رویال بالاتری برخوردار هستند. اگر با کسب اطلاع از قیمت تشک رویال اصل، تشکی با قیمت کمتر به شما پیشنهاد شد، بدانید این قیمت تشک رویال نمی تواند واقعی باشد و این تشک اصل نیست.
تشک های اصل که توسط شرکت رویال تولید می شوند معمولا دارای بارکد و هولوگرام می باشند. به همین دلیل تشخیص اصل بودن تشک رویال اصل با استفاده از هولوگرام روشی آسان است.
تشک های رویال اصل دارای سریال های مختص به خود هستند. یعنی هر تشک شماره سریال مختص به خود را دارد. شما به راحتی می توانید از طریق سامانه شرکت رویال، سریال تشك مورد نظر را استعلام نمایید.
به این روش می توانید تشخیص دهید تشک خریداری نموده اصل می باشد یا خیر.
یکی دیگر از روش های تشخیص اصل بودن تشک رویال، گارانتی این تشک ها است. گارانتی تشکر های رویال معمولا بر روی تشک ها حک شده است. پس لازم نیست کارت گارانتی از مرکزی دریافت نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تشک رویال روی لینک قیمت تشک رویال کلیک کنید.
این مسئله را فراموش نکنید که نوشته های روی تشکر رویال بدون هیچ پسوند و یا پیشوندی هستند. صرفا نام تشک رویال بر روی این تشک ها حک شده است. پس این مسئله نیز می تواند به عنوان یکی دیگر از روش های تشخیص اصل بودن تشک رویال از دیگر تشک ها باشد.
Страницы: Пред. 1 ... 23 24 25 26 27 ... 130 След.
Ответить
Читают тему (гостей: 3)
Форма ответов
Текст сообщения*
Еще
Файлы:
Перетащите один или несколько файлов в эту область
или выберите файл на компьютере
Файлы:
Загрузить файлы
 
https://www.facebook.com/groups/katusclub/