Поиск  Пользователи  Правила 
Закрыть
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Войти
 
Страницы: Пред. 1 ... 25 26 27 28 29 ... 130 След.
Ответить
RSS
Norton Setup 1-844-777-7886 | Norton Setup install, Norton Technical Support by dialing a (1-844-777-7886) helpline number.
 
مبل شویی پاک مبل ارائه دهنده انواع خدمات مبل شویی یا در تهران می باشد . مبل شویی یا شستشوی مبل  یکی از موارد مهم و اجتناب ناپذیر در نظافت منزل است که باید بر اساس یک برنامه دوره ای هر ساله صورت پذیرد . گرد و غبار ، لکه های چربی ، عرق بدن و لباس و … باعث می شود که در طول زمان ، ظاهر مبلمان تیره یا چرک شود و حالت کهنگی و رنگ پریدگی به خود می گیرد که تاثیر بسیار زیادی در تغییر سیمای منزل دارد . از طرفی تعویض مبلمان در دوره های کوتاه مدت نیز می تواند هزینه های سنگینی را به خانواده تحمیل کند . پس چه باید کرد ؟
شاید باور کردنش سخت باشد ولی شستشوی مبل با دستگاه های مدرن و به روز به وسیله مواد شوینده مخصوص این کار و در نهایت وکیوم و آبگیری سبب می شود تا گرد و خاک ، لکه ها ، چربی و کثیفی از پارچه مبل شما زدوده شود و بوی بد آن کاملاً مرتفع گردد .
البته خود شما نیز می توانید در منزل اقدام به شستشوی مبل خود کرده و لکه ها را از بین ببرید ولی این کار به دلیل اینکه چرک و کثیفی از داخل پارچه بیرون کشیده نمی شود و بیشتر سبب چرک مرد شدن و حالت سایه دار شدن مبلمان شما می شود . در روش شستشوی مبلمان به وسیله دستگاه مخصوص انجام شده و انواع کاناپه ، کوسن ، پشتی و نشیمن ، صندلی های ناهارخوری و غیره به طور کامل شسته و تمیز می شود .
 
free telegram members
 
TOURS & ADVENTURES CHEETAH TRAVEL 

Founded in 2015, Cheetah Adventures is a travel agency comprised of travel enthusiasts and environmental activists.
The name was chosen this way to support the endangered Persian (Iranian) Cheetah, also known as the Asian Cheetah.
The Persian Cheetah's habitat once ranged from the Arabian Peninsula and Near East to Iran, the Caucasus, Central Asia and Afghanistan and from Pakistan to India. However, today this beautiful cheetah only inhabits the areas around Dasht E Kavir desert in the eastern half of Iran, including parts of Kerman, Khorasan, Yazd, Tehran, Semnan and Markazi provinces.
Страницы: Пред. 1 ... 25 26 27 28 29 ... 130 След.
Ответить
Читают тему (гостей: 2)
Форма ответов
Текст сообщения*
Еще
Файлы:
Перетащите один или несколько файлов в эту область
или выберите файл на компьютере
Файлы:
Загрузить файлы
 
https://www.facebook.com/groups/katusclub/