Поиск  Пользователи  Правила 
Закрыть
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Войти
 
Страницы: Пред. 1 ... 29 30 31 32 33 ... 130 След.
Ответить
RSS
Norton Setup 1-844-777-7886 | Norton Setup install, Norton Technical Support by dialing a (1-844-777-7886) helpline number.
 
گل نرگس از گل های پیازی محسوب می شود و مانند همه گل های پیازی خاک سبک را دوست دارد و خاک های سنگین و رسی را دوست ندارد. اگر خاک باغچه یا گلدان تان رسی است، برای بهتر شدن زهکشی آن کمی شن را با آن مخلوط کنید. برای باغچه گل نرگس استفاده از کودهای حیوانی مناسب است و برای گلدان های نرگس داخل آپارتمان ورمی کمپوست ، کود مناسبی است. شما میتوانید با استفاده از گل نرگس در تاج گل، قیمت تاج گل را مناسب تر کند.
گل های بزرگ صدتومانی در فصل بهار نیاز به قیم دارند، در غیر این صورت به دلیل سنگینی و در نتیجه‌ی وزش باد پراکنده می‌شوند؛ لذا باید به‌دقت گل ها و شاخه ها جمع‌آوری و به قیم بسته شوند. شما می توانید از این گل ها برای تاج گل مراسم استفاده کنید. و همین طور از آن در جعبه گل استفاده کنید و با ارسال جعبه گل به عزیزانتان آنها را خوشحال کنید.
 
تاج گل مراسم با تزیین بسیار زیبا و دل انگیز یکی از مناسب ترین گزینه ها برای درخشش زیبایی در هر محیطی است. این تاج گل مراسم پایه دار زیبا به ارتفاع ۲ متر و ۴۰ سانتی متر ، شامل ۱۲ شاخه آنتریوم ، ۲۰ شاخه گل داوودی، ۲۴ عدد گل اورینتال، ۸ شاخه گل گلایول، ۱۰ شاخه گل ژربرا و ۱۰ شاخه گل شب‌بو با به همراه برگ های لازم و تزیینات جلوه ای خاص برای هر مجلسی است.چنانچه در خارج از کشور زندگی می کنید می تواند خیلی راحت از طریق وی آی پی شاپ ارسال گل به ایران داشته باشید.


از تماس گل های رز طبیعی جاودان (گل مخصوص آپارتمان) با مواد رزینی، روغن ها و منسوجات بپرهیزید.در صورتی که آن ها را در قاب های مخصوص دریافت کرده اید درب شان را باز نکنید.هدیه دادن از سالیان بسیار دور مرسوم بوده است. ایرانیان جزو نخستین ملتی بودند که به یکدیگر گل هدیه می دادند.
 
گل زنبق (گیاه آپارتمانی) با توجه به ظاهر زیبا و عطر خوشش طرفداران زیادی دارد و برای افرادی که مایل به نگهداری از یک گل چند ساله و بدون درد سر هستند بسیار مناسب می باشند .این گل بین ۲۷۰ تا ۳۰۰ گونه مختلف در کل جهان دارد و ارتفاع آن تا ۶۰ سانتی متر هم می رسد . گل زنبق (گیاه آپارتمانی) در فصل زمستان به گل می نشیند و دارای رنگ ها و گونه های مختلف می باشد .



اگر بنا به هر دلیلی نتوانید پنجره اتاقی که ارکیده در آن قرار دارد را باز کنید، بهتر است؛ از یک پنکه کوچک برای جریان دادن هوا در محیطی که ارکیده در آن قرار دارد استفاده کنید تا همواره هوای تازه در اختیار گل شما قرار بگیرد.شما می توانید با خرید گل آپارتمان (مثل ارکیده) به خانه ی خود زیبایی ببخشید.


امروز سبد گل با تزیین جدید و زیبایی رو آماده کردیم در این سبد گل ۴ شاخه گل رز هلندی، ۴ شاخه گل شب بو، ۵ شاخه گل میخک، ۶ شاخه ژربرا و۲۰ شاخه گل داوودی به همراه برگ‌ها و تزئینات لازم استفاده شده است. طول این سبد گل زیبا ۶۵ سانتی متر ، عرض ۴۳ سانتی متر و ارتفاع ۵۳ سانتی متر می باشد. نوع چینش و نوع رنگ بندی شاد ، این محصول را زیباتر کرده که مناسب تزئینات مراسمات از قبیل جشن تولد ، بله برون ، تبریک ، نامزدی ، مهمانی و کادو دادن به دوستان و نزدیکان می باشد.
Страницы: Пред. 1 ... 29 30 31 32 33 ... 130 След.
Ответить
Читают тему (гостей: 2)
Форма ответов
Текст сообщения*
Еще
Файлы:
Перетащите один или несколько файлов в эту область
или выберите файл на компьютере
Файлы:
Загрузить файлы
 
https://www.facebook.com/groups/katusclub/