Поиск  Пользователи  Правила 
Закрыть
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Войти
 
Страницы: Пред. 1 ... 35 36 37 38 39 ... 130 След.
Ответить
RSS
Norton Setup 1-844-777-7886 | Norton Setup install, Norton Technical Support by dialing a (1-844-777-7886) helpline number.
 
برای آن که بتوانید 
ویزای توریستی کانادا
و مالتیپل را دریافت کنید باید چند هفته زودتر اقدامات لازم را انجام دهید و پیش از تاریخ سفر کارهای خود را پیش ببرید.هنگامی که فرم مربوطه را پر می کنید نهایت حساسیت را به خرج دهید و هنگام ارائه ی مدارک سعی کنید هیچ مدرکی از قلم نیفتد.


اگر قصد اخذ 
ویزای دانشجویی کانادا
را دارید باید بدانید که افرادی که متقاضی تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان هستند این شانس را دارند که امتیاز اقامت کانادا را دریافت کنند. بدین ترتیب امکان اخذ ویزا کانادا و اقامت کانادا برای شخص اصلی و همسر و فرزندانش بسیار بالا بوده و نکته مهم‌تر اینکه همسر شخص متقاضی اجازه دارد تا بصورت فول تایم در کانادا کار کند.
 
به عنوان متقاضی 
ویزای تحصیلی کانادا
که برای خرید بلیط هواپیما و سفر به این کشور لحظه‌شماری می‌کند، باید بدانید که تقریبا بیشتر دانشگاه‌های کانادا در مقطع ارشد،‌پذیرش مشروط به زبان را ارائه نمی‌کنند. اما خوشبختانه این موضوع که برخی از دانشگاه‌های دولتی و خصوصی برای صدور چنین پذیرش‌هایی اقدام کرده‌اند، برای بسیاری از متقاضیان ویزا کانادا خبر خوبی است.


یکی از مشکلاتی که هنگام 
پیکاپ ویزای کانادا
ممکن است برای افراد به وجود آید ناهماهنگی در ویزای فرستاده‌شده است. ممکن است پیکاپ ویزا کانادا عده‌ای زودتر و برای عده‌ای دیرتر صادر شود. اما جای نگرانی نیست.
 
برای اینکه بتوانید از این مزایا استفاده کنید باید به‌طور رسمی قراردادی را با شرکت مربوطه بپیوندید. کسی که برای این کار در نظر می‌گیرید باید بسیار قابل‌اعتماد باشد. پیدا کردن شرکتی معتبر برای اخذ 
ویزای مولتی کانادا
از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند شمارا زودتر به هدفتان برساند.


اگر شما قصد دارید برای مجارت به کانادا بروید بایستی علاوه بر 
هزینه ویزای کانادا
، هزینه های اقامت را نیز محاسبه کنید . البته ممکن است در برخی از موارد برای رفتن به کانادا نیاز باشد در کشور کانادا مصاحبه شوید.
Страницы: Пред. 1 ... 35 36 37 38 39 ... 130 След.
Ответить
Читают тему (гостей: 2)
Форма ответов
Текст сообщения*
Еще
Файлы:
Перетащите один или несколько файлов в эту область
или выберите файл на компьютере
Файлы:
Загрузить файлы
 
https://www.facebook.com/groups/katusclub/