Поиск  Пользователи  Правила 
Закрыть
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Войти
 
Страницы: Пред. 1 ... 48 49 50 51 52 ... 130 След.
Ответить
RSS
Norton Setup 1-844-777-7886 | Norton Setup install, Norton Technical Support by dialing a (1-844-777-7886) helpline number.
 


در این مطلب قصد داریم شما را با پر فروش ترین گل ها آپارتمانی آشنا کنیم تا اگر قصد خرید گیاه مخصوص آپارتمان را دارید بدانید کدام نوع از گل آپارتمانی پر فروش تر است. بنابراین با ما همراه شوید تا با انواع گل مخصوص آپارتمان که پر طرفدارتر هستند آشنا شوید.


گل کالانکوئه

یکی از گل های پرفروش آپارتمانی، گل کالانکوئه می باشد. این گل مخصوص آپارتمان به دلیل داشتن رنگ های متنوع و زیبایی که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این گل در رنگهای زرد، قرمز، صورتی و ... وجود دارد. این گل بسیار زیبا می تواند با این رنگهایی که دارند به خانه ی شما زیبایی و طراوت و شادابی ببخشد. گل زیبای کلانکوئه به نور متوسط و آبیاری منظم احتیاج دارد. نکته ای که برای آبیاری این گل آپارنمانی وجود دارد این است که در زمان آبیاری بایستی یک بند از انگشت خود را در خاک این گلدان فرو کنید، اگر خشک بود یعنی نیاز به آبیاری دارد و بایستی به آن آب بدهید. شما می توانید برای سفارش باکس گل لاکچری یا سبد گل مراسم ترحیم و یا حتی برای ارسال گل به ایران و تهران به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.


گل بامبو


یکی دیگر از گل های پر فروش آپارتمان گل بامبو می باشد. به این گل زیبا گل شانس نیز می گویند. این گیاه مخصوص آپارتمان به دلیل داشتن طرفداران زیادی که دارد، در تعداد زیادی از خانه ها یافت می شود. گل آپارتمانی بامبو بر خلاف آن چیزی که نشان میدهد و تصور می شود جزو خانواده نی ها(خیزران ها) باشد، جزو خانواده دراسنا می باشد. در واقعیت این گل مخصوص آپارتمان به دراسنا روبانی نیز معروف است.

گیاه زیبای بامبو در آب نگهداری می شود. البته باید توجه داشته باشید که نباید تمام طول ساقه را در آب قرار دهید. توجه داشته باشید که ظرفی که قرار است در آن گیاه بامبو نگهداری شود مقدار آب درون آن به اندازه 3 تا 5 بند از ساقه ی بامبو باشد. علاوه بر این موارد برای نگهداری از این گیاه مخصوص آپارتمان باید توجه داشت که در برابر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد. ظرف این گیاه را در مکانی قرار دهید که در آن نور متوسط وجود داشته باشد.شما می توانید برای سفارش باکس گل یا سبد گل مراسم ترحیم و یا حتی برای ارسال گل به ایران و تهران به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.



علاوه بر این موارد این گل آپارتمانی را نباید در نزدیکی دستگاه های گرمایشی و سرمایشی قرار داد؛ زیرا این کار باعث می شود برگ های این گل مخصوص آپارتمان زرد می شوند و همچنین موجب آسیب دیدن این گیاه می شود.

گل پتوس

یکی دیگر از گل های پر فروش آپارتمانی گل پتوس می باشد. این گل مخصوص آپارتمان جزو خانواده شیپوریان و بومی جزایر سلیمان می باشد. این گیاه زیبا در بین مردم کشور ما گیاه دلبر نیز نامیده می شود. مردم ایران اغلب برای افرادی که خانه ی جدید خریده اند به عنوان چشم روشنی این گیاه مخصوص آپارتمانی را هدیه می دهند. این گل زیبای پتوس را می توان هم در خاک و هم در آب نگهداری کرد.شما می توانید برای سفارش باکس گل یا سبد گل مراسم ترحیم ارزان و یا حتی برای ارسال گل به ایران و تهران به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.


گل آپارتمانی پتوس به دلیل اینکه به مراقبت کمی نیاز دارد جزو گل های پر طرفدار و پر فروش آپارتمانی محسوب می شود. این گل مخصوص آپارتمان در شرایطی که نور کم وجود داشته باشد به راحتی تحمل می کند و به آبیار زیادی هم نیاز ندارد. اگر قرار این گل پتوس را در خاک نگهداری کافی است زمانی که خاک آن خشک شد آن را آبیاری کنید.شما می توانید برای سفارش باکس گل یا سبد گل مراسم ترحیم و یا حتی برای ارسال گل به ایران و تهران به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید. بهتر است مطلب زاموفیلیا و منزلی به سبک مینیمال را نیز بخوانید.



 


اگر شما برای تزیین آپارتمان خود به دنبال گیاه آپارتمانی هستید و می خواهید یک گیاه مناسب آپارتمانی پیدا کنید بهترین راه حل شما برای خرید گل آپارتمانی، خرید گیاه رونده پتوس است. پتوس در انواع مختلف ابلق و حصیری و ارتشی بوده که امروزه طرفداران زیادی در بین گیاه آپارتمانی به دست آورده اند. گیاه آپارتمانی پتوس در فارسی پوتوس و نام انگلیسی آن "Pothos" است.



انواع پتوس

پتوس طلایی

برگ های این گیاه طلایی رنگ اند. که به پیچک جزایر سلیمان معروف است. باید برای طلایی شدن رنگ های آن را در برابر نور ملایم آفتاب قرار بدید. شما می توانید برای خرید و سفارش اینترنتی سبد گل و یا خرید باکس گل به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.

۲ملکه مرمری

برگ‌های این گیاه بیشتر سفید هستند تا سبز این گیاه رشد بسیار کندی دارد.

۳. پتوس جید

برگ‌های سبز با رگه‌های کرمی طلایی دارد. به نام ملکه سبز نیز شهرت دارد.

نور پتوس

یکی از دلایلی که پتوس گیاه مناسب آپارتمان است نیاز آن نیاز به نور غیر مستقیم خورشید است و گیاهی کاملا سایه دوست است؛ اگر زیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرد برگ های آن کاملا سیاه شده و می سوزند.شما می توانید برای خرید و سفارش اینترنتی سبد گل و یا خرید باکس گل به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.

آبیاری پتوس

هر گیاه آپارتمانی بستگی به فصل سرما و گرما نیازمند یک آبیاری مشخص است. اگر قصد خرید گل آپارتمانی پتوس را دارید باید حتما سطح خاک بین فواصل دو آبیاری خشک شود. زیرا آبدهی زیاد باعث پوسیده شدن این گیه خواهد شد.

آبیاری در تابستان آبیاری در زمستان

3الی4 روز یک بار 7الی8 روز یک بار


دمای پتوس 22 درجه سانتیگراد

پتوس گیاه آپارتمانی گرمسیری است که نیازمند رطوبت بالا و دمایی بین 20 تا 22 درجه سانتی گراد است.شما می توانید برای خرید و سفارش اینترنتی سبد گل و یا خرید باکس گل شیک به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.


خاک مناسب

خاک برگ، خاک باغچه و خاک ماسه برای این گیاه آپارتمانی مناسب است.

کود

کود سه بیست از فروردین تا آبان ماه بطوری که 3 گرم در لیتر بوده و 15 روز یکبار برای این گیاه مناسب آپارتمان کافی است.

پتوس هابه علت این که درمنازل به راحتی قابل نگهداری هستند؛ بهترین گزینه برای خرید گل آپارتمانی اند. اگر محیط دارای رطوبت کافی باشد برگ های بسیار درشت و هن می شود. و برای حالت رونده آن به راحتی رشد می کند و بالا می رود فقط باید مراقب باشید که آن را زیر لامپ یا در جایی که گرما زیاد است قرار ندهید چون در این صورت حتما برگ های آن دچار سوختگی می شوند. شما می توانید برای خرید و سفارش اینترنتی سبد گل و یا خرید باکس گل به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.

قلمه زدن پتوس

تکثیر پتوس یکی از راحت ترین قلمه زدن هاست، اگر میخواهید این گیاه آپارتمانی را قلمه بزنید بهتر است آنرا در گلدانی کشت کنید که جای کافی برای رشد داشته باشد.قلمه ها را با کود مایع تقویت کنید، برای قلمه زدن کافی است با یک کارد انتهای ساقه را به طول 8 تا 10 سانتی متر جدا کنید. سپس انتهای قلمه را با پودر ریشه زا تقویت کنید. خاک را مرطوب نگه دارید و در نور ملایم آفتاب روی آن را با یک کیسه شفاف بپوشانید. مدت زمان ریشه دهی پتوس در حدود یک ماه خواهد بود. بهتر است مطلب گل های جعبه ای به چه صورت می باشند؟ را نیز بخوانید.

قیم پتوس

اگر این گل را به عنوان خرید آپارتمانی خود انتخاب کردید بهتر است از یک قیم خزه دار استفاده کنید. این گیاه به علت زیبایی خاصی که به دکوراسیون داخلی میدهد گیاه مناسب آپارتمان است. شما می توانید برای خرید و سفارش اینترنتی سبد گل و یا خرید باکس گل به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.

عوض کردن گلدان پتوس

زمانی که گلدان برای گیاه کوچک باشد زمانی است که ریشه گیاه به صورت خیلی زیادی رشد کرده در این زمان شما باید گیاه را به یک گلدان بزرگ تر انتقال دهید. حال از کجا بفهمیم که باید گلدان گیاه آپارتمانی خود تعویض کنیم؛ برای این کار کافی است نگاهی به سطح خاک و منفذ زیر گلدان بیندازیم.اگر ریشه‏‌ها از این زوایا دیده شدند شما احتیاج به یک گلدان بزرگتر دارید. 

 
اول اینه که باید بدانید که گل خرید رز ماندگار با رز های مصنوعی بسیار فرق دارد و متفاوت است و در واقع همین گل طبیعی است که با ایده و فرایندهای گوناگون ماندگارمیشود و میماند.
گل های تزئینی و گل آپارتمانی
لارم به ذکر است که گل های بی نهایت مختلف و متفاوتی وجود دارد که میتوان آن ها را در آپارتمان ها و خانه ها قرار داد و از دیدنشان بذت ببریم پس برای خرید گل آپارتمانی هم نیز باید اطلاعات مربوط به نوع گل و شرایط نگه داری آن را بدانیم تا گل آپارتمانی با ماندگاری بالا و طولانی تری نسبت آب وهوای موجود و همچنین محیط داشته باشد. خرید گل آپارتمانی که امروزه بین عموم زیاد شده و افراد گل هایی را انخاب میکنند که ماندگاری طولانی تری داشته باشد که میتوانید با مراجعه به مطالب زیر اطلاعات لازم را در خصوص گل آپارتمانی کسب کنیم و به آن عمل کنیم.
اگر شخصی قصد دارد که در مناسبت هایی مختلف گل هدیه بدهد میتواند گل آپارتمانی را انتخاب کند تا شخص مورد نظر دسته ای از این گل آپارتمانی را درخانه خود نگهداری کند و لذت ببرد و همچنین با این کار به نوع انتخاب هدیه آن شخص هم نیز احترم گذاشته ایم
نور پتوس
یکی از دلایلی که پتوس گیاه مناسب آپارتمان است نیاز آن نیاز به نور غیر مستقیم خورشید است و گیاهی کاملا سایه دوست است؛ اگر زیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرد برگ های آن کاملا سیاه شده و می سوزند.
آبیاری پتوس
هر خرید گیاه آپارتمانی بستگی به فصل سرما و گرما نیازمند یک آبیاری مشخص است. اگر قصد خرید گل آپارتمانی پتوس را دارید باید حتما سطح خاک بین فواصل دو آبیاری خشک شود. زیرا آبدهی زیاد باعث پوسیده شدن این گیه خواهد شد. رز جاودان را می توان در آپارتمان ها نگهداری کرد.
برگ انجیری
یکی دیگر از گل های آپارتمانی مثل رز جاودان همیشه سبز، گیاه برگ انجیری می باشد. برگ های این گیاه دارای بریدگی عمیقی بر روی خود می باشد. این گیاه بسیار زیبا دارای ریشه های هوایی می باشد که می تواند بخه وسیله ی آنها به اطراف خود تکه کند. در اوایل زندگی این گیاه، برگ های آن به شمل قلب می باشند و بریدگی های لذوی آن خیلی مشخص نیست و هر چقدر سن آن بیشتر شود بریدگی های روی آن نیز عمیق تر می شود. رنگ برگ های آن سبز تیره می باشد و در گیاه بالغ می تواند ارتفاع آن به 1 متر هم برسد. حتما برای خرید گل آپارتمانی یا گل رز جاودان برگ انجیری اقدام کنید و منزل خود را زیبا تر کنید.
سانسوریا
اولین گیاهی که به عنوان گیاه مخصوص آپارتمان می خواهم معرفی کنم، گیاه سانسوریا می باشد. این گیاه همیشه سبز می باشد.این گل مخصوص آپارتمان دارای برگ های نیزه ای شکل سبز رنگ می باشد. بر روی برگ های این گیاه یکسرس خطوط موازی وجود دارد که هرچقدر گیاه بزرگتر شود، آن خطوط نیز ارتفاع بیشتتری پیدا می کنند. این گیاه جزو گیاهانی است که در برابر کم آبی بسیار مقاوم است. این روز ها می توانید مدل های مختلف سانسوریا را که به شکل رنگ زده، لوله ای، بافته شده و ... را ببینید. این گل مخصوص آپارتمان  بسیار زیبا می باشد را می توانید به راحتی از طریق برگ های آن تکثیر دهید. حتما برای خرید گل آپارتمانی سانسوریا اقدام کنید و منزل خود را زیبا تر کنید.
Страницы: Пред. 1 ... 48 49 50 51 52 ... 130 След.
Ответить
Читают тему (гостей: 1)
Форма ответов
Текст сообщения*
Еще
Файлы:
Перетащите один или несколько файлов в эту область
или выберите файл на компьютере
Файлы:
Загрузить файлы
 
https://www.facebook.com/groups/katusclub/