Поиск  Пользователи  Правила 
Закрыть
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Войти
 
Страницы: Пред. 1 ... 49 50 51 52 53 ... 130 След.
Ответить
RSS
Norton Setup 1-844-777-7886 | Norton Setup install, Norton Technical Support by dialing a (1-844-777-7886) helpline number.
 
1- برای مطلب گذاری بر روی سایت باید به اندازه کافی وقت بگذارید و از توجه گوگل به تلاش شما مطمئن شوید.عبارات و کلمات کلیدی را که می توانید با آن ها در رقابت باشید و مردم آن ها را جستجو می کنند را بشناسید.به تعداد دفعاتی که از کلمات کلیدی در مطالب خود استفاده می کنید دقت کنید و برای دنبال کردن کلمات کلیدی خود از ابزار مناسیب استفاده کنید.

2- از کلمات کلیدی استفاده کنید .برای همه مطالب استفاده از 2 یا 3 درصد از کلمات کافی نیست و کلمه کلیدی باید در عنوان و جمله ابتدایی و جمله انتهایی مقاله قرار داده شود این امر موجب می شود در نتیجه جستجوی گوگل کلمات کلیدی به خوبی برای خوانندگان مشخص شود.عبارات و کلماتی که مردم در گوگل جستجو می کنند به دنبال اطلاعات درباره آن هستند یا می خواهند آن را بخرند.و به کار بردن کلمات کلیدی از فوت و فن های مقاله نویسی حرفه ای برای نویسندگان است. این نکته برای بالا بردن سئو سایت وردپرس بسیار مهم است.

3- چیزی بنویسید که می دانید مردم به آن توجه می کنند.درباره کاری که انجام می دهید و نظر و نکته ای که دارید بنویسید زیرا کسی به اندازه خودتان از کاری که انجام می دهید چیزی نمی داند.نظرو نکته های خود و همچنین اخبار مربوط به کارتان را بنویسید.از اینکه با چند کارشناس درباره ی بالا بردن سئو سایت صحبت کنید نترسید.

4- نوشته های سایت خود را به روز کنید و به این نکته توجه کنید که مطلب جدید حتی اگر با تعداد کلمات کم باشد بسیار بهتر از این است که هیچ مطلب جدیدی ننویسیدو سعی کنید مقالات طولانی تر بنویسید زیرا موتورهای جستجوگر به مقالات طولانی تر اولویت می دهند.سعی کنید حداقل کلماتی که استفاده می کنید 300 کلمه باشد و اگر می توانید بیشتر از 500 کلمه به کار ببرید.طبق تحقیقات انجام شده موتورهای جستجو به مطالبی که بیش از 2000 کلمه باشند تمایل بیشتری دارند.

5- با توجه به نکات بالا بردن سئو سایت وردپرس مطالب سایت خود را بهینه سازی کنید.در صورتی که از ورد پرس استفاده می کنید می توانید از ابزارهای روابط عمومی آن استفاده کنید.

6- نویسندگان پیشرفته مقالات کار خود را ویرایش می کنند و تفاوت آن ها با افراد عادی در ویرایش مقالات است.برای ویرایش کار خود می توانید از برنامه های گوگل و word , docs , openoffice استفاده کنید.از قالب های زیبا استفاده کنید و از پاراگراف ها و جملات طولانی استفاده نکنید.

7- تنها نوشتن مطلب مهم نیست و پس از این که مطلب جدید نوشته شد باید مدیر روابط عمومی آنلاین خود باشد و به مطلبتان در هرجایی که می توانید لینک بدهید و نظر دهید و به لینک ها پاسخ دهید.برای انتشار مقالات خود باید از آن ها رضایت کافی داشته باشید.

برای نوشتن مطلب عنوان خود را با دقت انتخاب کنید.در مطالب خود از عکس استفاده کنید و برای اینکه موتورهای جستجو بتوانند به راحتی محتوای شما و رابطه آن با پست نوشته شده را تشخیص دهد برای عکس ها ی خود alt و title که در
http://www.mehrsite.com/بالا-بردن-سئو-سایت
بالا بردن سئو سایت وردپرس نقش اساسی دارد، تعیین کنید. مطالب نوشته شده را به دیگر مطالب خود لینک دهید البته این به این معنی نیست که به صورت اسپم این کار را انجام دهید.محتوای خود را بررسی کنید که غلط املایی نداشته باشد و آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. منبع: بالا بردن سئو سایت مهرآرا
 



سئو کار حرفه ای کیست؟







سئو کار یکی از مشاغل مهمی است که امروزه به شدت مورد توجه مالکان وبسایت است. سئو کار با بررسی‎ها و کارهایی که بر روی وبسایت انجام میدهد باعث ورود سایت به صفحه اول گوگل به صورت تضمینی میشود.

همواره صاحبان سایت خواهان آمدن به صفحه اول گوگل به صورت تضمینی هستند. پیرو این هدف در دفتر کاری خود اقدام به تشکیل یک تیم قدرتمند دیجیتال مارکتینگ میکنند و یا برای آمدن به صفحه اول گوگل تضمینی از یک سئو کار حرفه‎ای بهره میجویند. معمولا سئو کاران حرفه‎ای برای داشتن کاری تمام وقت دستمزد بسیار بالایی میگیرند. به همین جهت پیشنهاد میشود تا برای صرف هزینه کمتر کار سئو سایت خود را برونسپاری کنید و از سئو کار های حرفه ای که دارای دفتر خدمات رسانی در ضمینه سئو هستن، استفاده کنید. از آنجاییکه مانند هر شغل دیگری انتخاب فردی درست برای سپردن امور به آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، باید مالک سایت اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهد تا بتواند سئو کاری حرفه‎ای برای آوردن سایت خود به صفحه اول گوگل تضمینی بهره ببرد.


 
-گاهی می توان به جای استفاده از کلمه در انکرتکست ها از لینک خام استفاده کرد.


استفاده بهینه از تصاویر:

استفاده از تصاویر در وب سایت می تواند در جذب مخاطب بسیار موثر باشد چرا که همه افراد به مطالبی که در آن از تصویر استفاده شده باشد علاقه بیشتری نشان داده و تعامل بهتری با آن برقرار می کنند و همین امر ممکن است موجب اشتراک گذاری مطالب شما شود.اما باید توجه داشته باشید که استفاده از تصویر به تنهایی برای قیمت سئو سایت کافی نیست به دلیل اینکه موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را ببینند بنابراین لازم است توضیحاتی درباره تصاویر برای شناساندن محتوای تصاویر به موتور جستجو اضافه

Страницы: Пред. 1 ... 49 50 51 52 53 ... 130 След.
Ответить
Читают тему (гостей: 1)
Форма ответов
Текст сообщения*
Еще
Файлы:
Перетащите один или несколько файлов в эту область
или выберите файл на компьютере
Файлы:
Загрузить файлы
 
https://www.facebook.com/groups/katusclub/