Поиск  Пользователи  Правила 
Закрыть
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Войти
 
Страницы: Пред. 1 ... 52 53 54 55 56 ... 130 След.
Ответить
RSS
Norton Setup 1-844-777-7886 | Norton Setup install, Norton Technical Support by dialing a (1-844-777-7886) helpline number.
 
برای دسترسی به بهترین نظافتچی برای نظافت منزل
و دانستن قیمت نظافت محل کار و منزل ، بهتر است از شرکت های خدمات آنلاین کمک بگیرید
 
سینک ظرفشویی کن: آشپزخانه منزل شما، قطعا یکی از مهم ترین بخش های خانه شماست و زیبایی آن نیز برای خانم ها، اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع بیشتر وقت خانم های خانه دار در آشپزخانه و مطبخ خانه شان می گذرد و به همین خاطر، آشپزخانه را قلب خانه می نامند.

تزئین آشپزخانه یکی از مهم ترین کار ها در نظر خانم هاست و خانم ها خانه دار دوست دارند که آشپزخانه خانه شان را به بهترین شکل ممکن، زیبا کنند. بعد از کابینت های آشپزخانه که بیشتر از هر چیز دیگری به چشم شما می آید، دومین مهم ترین بخش آشپزخانه، سینک ظرفشویی است. سینک آشپزخانه شما هم کاربرد های بسیار زیادی دارد و دوم اینکه بعد از کابینت ها، در جایگاه دوم، مهم ترین نقش در زیبا تر کردن آشپزخانه شما را دارد.

کَن (CAN) یکی از بزرگترین کارخانه های تولید سینک ظرفشویی است و سینک ظرفشویی کن، یکی از با کیفیت ترین انواع سینک های ظرفشویی در بازار است و خریداران بسیار زیادی دارد. سینک های آشپزخانه کن، همچنین در طرح و نقش های بسیار زیادی تولید می شوند و زیبایی آشپزخانه شما را تا حد بسیار زیادی بالا می برند.

کَن؛ برند دوست داشتنی جهانی
وقتی که صحبت از فروش تجهیزات آشپزخانه و لوازم خانه می شود، کارخانه کن، یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولیدی است که با کیفیت ترین محصولات را تولید می کند و به دست مشتریان خود می رساند. سینک ظرفشویی کن، یکی از مهم ترین و بهترین محصولات این شرکت است که می توانید با خرید آن برای آشپزخانه یا مطبخ خود، یک سینک ظرفشویی عالی برای آشپزخانه منزلتان تهیه کنید.

قیمت سینک ظرفشویی کن
قیمت سینک ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید، معمولا یکی از مهم ترین معیار های خرید آن است. قیمت محصولات در تمامی نقاط جهان، یکی از مهم ترین معیار های خرید است که همه به آن اهمیت می دهند. کارخانه CAN یکی از تولید کنندگان خارجی سینک های ظرفشویی است که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و شما می توانید، سینک های کن را خریداری کنید، اما قیمت این سینک ها به دلیل اینکه خارجی می باشند و با افزایش قیمت دلار، قیمت این سینک ها نیز، افزایش پیدا می کند، خرید آنها کمی مشکل می باشد. اما نیاز به نگرانی نیست. شما میتوانید انواع سینک های آشپزخانه کن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، از وب سایت سیلور یراق، خریداری کنید.

سینک آشپزخانه کن

انواع سینک ظرفشویی کن
سینک های ظرفشویی از سه نوع مختلف به دسته های کوچکتر تقسیم می شود. سینک های آشپزخانه کن نیز از این سه نوع، به دسته های مختلفی، تقسیم بندی می شوند و در ادامه قصد داریم تا درباره این انواع سینک ظرفشویی بیشتر صحبت کنیم.

1 – انواع سینک از نظر جنس سینک
سینک های آشپزخانه کن در جنس های مختلفی، تولید می شوند، سینک های ظرفشویی از نظر جنس ساخته شده به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که برخی از آنها عبارتند از:

• استیل
• کامپوزیت
• استیل ضد زنگ
• چدنی
• سنگی
• مسی
• شیشه ای
• سرامیکی
• گرانیتی
• کورین
• سینگ مرمر
• برنجی
2 – انواع سینک از نظر نحوه نصب
سینک های مختلف از نظر نحوه قرارگیری و نصب شدن روی کابینت شما به سه دسته مختلف، تقسیم بندی می شوند. دسته اول، سینک ظرفشویی روکار است. سینک های روکار به این شکل هستند که قسمتی از کابینت جدا شده و سینک درواقع روی کابینت شما نصب می شود.

دسته دوم سینک های آشپزخانه، سینک های ظرفشویی توکار هستند. سینک های توکار به این شکل نصب می شوند که کابینت شما بریده می شود و سینک به داخل کابینت وارد می شود و هیچ بخشی از آن روی کابینت شما قرار نمی گیرد. این نوع از سینک ها از نظر ظرافت بسیار زیبا هستند.

دسته سوم نیز سینک های ظرفشویی زیرکار هستند، این سینک ها، به این شکل است که از داخل و در زیر کابینت، نصب می شوند و ظرافت بسیار زیادی دارند. سینک های زیرکار به گونه ای هستند که برعکس سینک های ظرفشویی روکار، بخشی از کابینت روی آنها قرار می گیرد. سینک ظرفشویی کن، در انواع مختلف ساخته می شوند و شما می توانید سینک ظرفشویی مورد نظر خودتان از نظر نحوه نصب را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.

3 – انواع سینک از نظر تعداد لگن
سینک های ظرفشویی همچنین از نظر تعداد لگن به سه دسته تقسیم می شود. سینک های ظرفشویی تک لگن، سینک های ظرفشویی دو لگن و سینک های ظرفشویی چند لگن. سینک ظرفشویی کن نیز در تعداد های مختلف لگن طراحی و تولید می شود تا شما بتوانید با سلیقه خود، یکی از آنها را خریداری کنید. شما می توانید انواع سینک ها را در سایت خرید آنلاین سنک ظرفشویی کن سیلور یراق به خرید سینک های از جمله: سینک گرانیتی، سینک بدون سینی و سینک میوه شور اقدام نمایید.

همانطور که می دانید سایت خرید انلاین سینک ظرفشویی سیلور یراق در پی توسعه کار خود با دیگر شرکت ها هم کار می کند و شما می توانید با برند های معروف و معتبر هم آشنایی پیدا کرده و از سایت سیلور یراق سفارش دهید. برند هایی از جمله:

1- اخوان
2- الماس
3- استیل البرز
4- آروما
5- بیمکث
6-لتو
7- داتیس
8- کن

خرید سینک ظرفشویی کن از سیلوریراق
اگر شما هم قصد خرید یک سینک ظرفشویی کن را دارید و دوست دارید تا یک سینک باکیفیت، شیک، زیبا و با قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید این کار را در سیلور یراق؛ مرجع خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه، انجام دهید و سینک ظرفشویی کن مورد نظر و مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، به صورت اینترنتی خریداری کنید و در هزینه و زمان زیادی صرفه جویی کنید.

منبع: سینک ظرفشویی سیلوریراق https://silveryaragh.com/
 
در این مطلب ، میخواهیم به بررسی کامل کیفیت و کارایی انواع سینک های تولیدی شرکت کن بپردازیم .تا ببینیم آیا خرید این سینک ، برای ما مناسب است یا نه ؟

سینک آشپزخانه کنسینک کن از نظر کیفیتسینک های این شرکت ، از جنس استیل و معمولا با ضخامت ورق0/7 تولید میشود که از نظر ضخامت ورق ، از سینک های استیل البرز ضعیف تر میباشد .

عمق لگن آن ها 20 سانتی متر است ، در حالی که : عمق لگن مناسب برای مستحکم بودن لگن سینک ورق 0/718 سانتی متر مباشد و این موضوع نشانگر ضعف در لگن های سینک های کن میباشد .الته چند مدل از این سینک ها با ورق 0/8 تولید شده اند که از نظر کیفیتی ، در حد مطلوبی قرار دارند .سینک های تولیدی این شرکت ، تنوعی کمی دارند ولی همان تعداد محدود آن ها هم از نظر طراحی ، سینک هایزیبایی هستند . 
( ولی نگذارید این زیبایی ، چشمان شما را به حقیقت ببندد )سینک تک لگن کنسینک آشپزخانه کنبررسی از نظر قیمتکاتالوگ سینک کندرباره این سینک ها ، میتوان گفت که به نسبت کیفیتشان ، قیمت خوبی دارند.

قیمت این سینک ها در بازار ، از حدود 750000 تومان تا 2900000 بسته به مدل ، ضخامت ورق و عمق لگن آن دارد .سینک کن ، از دسته سینک هایی هست که خرید آن باعث ضرر شما نخواهد شد ، اما سودی هم نسیبتان نمیشود .درسته که قیمت گذاری این سینک ها عادلانه صورت گرفته ، ولی از نظر کیفی هنوز به آن حد قابل قبول از نظر مشتریاننرسیده اند و به خاطر همین هم هست که در بازار ، سهم خیلی خیلی کمتری را نسیب خود کرده اند .

سینک آشپزخانه کنبا خرید از سایت بزرگ فروشگاه سیلور یراق ما را در خدمت به رسانی به خودتان یاری کنید و از تخفیفات ویژه برخوردار شوید .همچنین میتواند برای دریافت راهنمایی های کامل تر با مشاوران ما در سیلور یراق تماس بگیرید .

راه های تماس با ما :
تلفن : 02144487023
تلفن همراه و واتس آپ : 09391534101
آدرس ایمیل : info@silveryaragh.com
منبع : فروشگاه سينك ظرفشويي سيلوريراق https://silveryaragh.com/


Страницы: Пред. 1 ... 52 53 54 55 56 ... 130 След.
Ответить
Читают тему (гостей: 1)
Форма ответов
Текст сообщения*
Еще
Файлы:
Перетащите один или несколько файлов в эту область
или выберите файл на компьютере
Файлы:
Загрузить файлы
 
https://www.facebook.com/groups/katusclub/