Поиск  Пользователи  Правила 
Закрыть
Логин:
Пароль:
Забыли свой пароль?
Регистрация
Войти
 
Страницы: Пред. 1 ... 7 8 9 10 11 ... 129 След.
Ответить
RSS
Norton Setup 1-844-777-7886 | Norton Setup install, Norton Technical Support by dialing a (1-844-777-7886) helpline number.
 
عمر و ماندگاری ایمپلنت دندان

به صورت کلی ماندگاری و مقاومت ایمپلنت دندان به نگهداری فرد کاملا بستگی دارد. هر چیزی که در داخل دهان گذاشته می شود به خاطر مصرف ماده های خوراکی دچار جرم می شود بنابراین هر چه مطلوب تر و عالی تر اقدامات نظافت دندان عمل شود مانع به وجود آمدن عفونت در لثه می شود، و همچنین موجب تورم و تشکیل جرم نمی شود. در حالی که ایمپلنت

دندان به طور عالی و درست کاشته شود، و همچنین دارای کیفیت بالا و عالی ترین جنس باشد و به درستی از آن نگهداری شود دقیقا مثل دندان طبیعی خود انسان عمر کرده و ماندگاری دارد یا ممکن است به صورت دائمی برای شما کار کند و از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

انواع ایمپلنت

در عصر پیشرفته امروز بیشتر از 30 مدل گوناگون ایمپلنت دندان ساخته شده و موجود است عنوان های آن ها این موارد است: ایمپلنت های معمول، استاندارد،میکرو و مینی معروف ترین آنها هستند. ایمپلنت دندان مدل مینی دقیقا مشابه ایمپلنت‌ دندان مدل معمول هستند اما یکع فرق وجود دارد بین آنها آن هم این است که اندازه ی مدل مینی کوچکتر است. ایمپلنت دندان قیمت 

مدل مینی یا میکرو درنوع های متفاوت و اندازه های خیلی کوچک و باریک تولید شده‌اند. این مدل از ایمپلنت‌ دندان دائمی نیستند و به شکلی ساخته شدند که درمواقعی که به آنها احتیاج شد بتوان به راحتی آن ها را برداشت البته این کار باید توسط پزشک انجام شود.

ایمپلنت جایگزین یک دندان

این مدل ایمپلنت دندان همان گونه که از اسمش مشخص است به منظور جایگزینی 1 دندان از بین رفته می باشد و روی آن 1 تاج دندانی نصب می‌شود.


ایمپلنت جایگزین چند دندان

در صورتی که تعداد زیادی دندان از بین رفته باشد، پزشک بایستی به منظور پشتیبانی ازبریج (پل) از ایمپلنت‌ هایی که به شکل چندتایی هستند به کار بگیرد. دویا چند ایمپلنت دندان می توانند از بریج 3واحدی حمایت کنند. به منظور پرکردن فک به طور کامل کم کم به 5 تا 10 عدد ایملنت دندان احتیاج می‌باشد.
منبع: ایمپلنت دندان
 
دستگاه اکسیژن ساز خانگی
برای بیمارانی که مبتلا به بیماری تنفسی هستند یکی مهمترین دستگاه هایی که به آن در خانه احتیاج پیدا می کنند دستگاه اکسیژن ساز خانگی است.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی بهامین طب
یکی از بهترین تکنولوژی های امروزه است زیرا که برای بیماران تنفسی زندگی در منزل خود را راحت تر کرده و دیگر نیازی نیست مدام در بیمارستان بستری شوند.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی از روش ساده ای برای تولید اکسیژن برای شخص بیمار، به کار میگرد.
عملکرد اکسیژن ساز خانگی:
ابتدا این دستگاه هوای داخل اتاق را به درون خود می کشد.
سپس این هوای گرفته شده را از محفظه های پودر زئولیت رد می کند تا آلودگی ها از بین بروند.
اکسیژن را از بقیه گاز ها جداسازی می کند و به سمت دریچه ها راهنمایی می کند.
در دستگاه اکسیژن ساز خانگی قطعه ای به نام کمپرسور وجود دارد فشار اکسیژن را تقریبا به 230mm جیوه می رساند و خالصی اکسیژن را به %94 می رساند.
و در نهایت اکسیژن توسط نازل مخصوص به خود وارد بینی و دهان شخص می شود.
دستگاه اکسیژن ساز خانگی داری 2 مدل مختلف فیلتر است. جنس فیلتر نوع 1 اسفنج متخلخل پلی اورتان می باشد و می توان آن را شست، جنس فیلتر نوع 2 از کاغذ فیلترهای HEPA می باشد.
در بخش خروجی این دستگاه لیوان مانومتر وجود دارد تا اکسیژنی که از دستگاه خارج می شود مرطوب باشد.
در مورد اکسیژن ساز خانگی باید به این نکات توجه کرد:
اکسیژن خاصی که از این دستگاه به بینی یا دهان بیمار منتقل می شود تقربا 93 تا 95 % است.
یکی از نکات خوب و جالب این این دستگاه اکسیژن ساز خانگی این است که زمانی که آن روشن است ولی ناز مخصوص به دهان یا بینی شخص متصل نیست هیچ اکسیژنی را وارد اتاق نمی کند.
این دستگاه توسط برق کار می کند و از باتری برخوردار نیست.
از نکات منفی آن این است که در صورت قطع شدن برق دستگاه از کار می افتد.
منبع: اکسیژن ساز خانگیhttp://www.sbtmedical.co/fa/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AA%D9%86%D9%81%D8%B3%DB%8C/%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%DA%98%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B2.html
 
آشنایی با تحصیل در کانادا



اگرچه برای ورود مستقیم به دوره‌های همه دانشگاه‌های کانادایی نمره ۶.۵ آکادمیک آیلتس و یا معادل آن در آزمون‌های دیگر لازم است، اما روش‌هایی نیز در این میان وجود دارد که بتوان بدون مدرک زبان و یا با مدرک زبان پایین‌تر از نمره مورد نظر، بصورت مشروط برای تحصیل در این کشور و گرفتن ویزای کانادا اقدام کرد.

مقصود از مشروط این است که دانشجو می‌تواند در دوره آکادمیک دانشگاه پذیرفته شود اما به شرط آنکه نمره یا سطح زبان مورد نظر را برای ورود به دوره‌ها داشته باشد. اگر شما نیز پس از خرید بلیط هواپیما

و سفر به این کشور به دنبال راهی برای دریافت ویزا کانادا هستید این مقاله را بخوبی مطالعه کنید.


وضعیت اقامت



اگر قصد اخذ ویزای کانادا را دارید باید بدانید که افرادی که متقاضی تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان هستند این شانس را دارند که امتیاز اقامت کانادا را دریافت کنند. بدین ترتیب امکان اخذ ویزا کانادا و اقامت کانادا برای شخص اصلی و همسر و فرزندانش بسیار بالا بوده و نکته مهم‌تر اینکه همسر شخص متقاضی اجازه دارد تا بصورت فول تایم در کانادا کار کند.

در نتیجه پس از شروع کار می‌تواند پروسه اخذ اقامت کانادا را آغاز کرده و نهایتا به اقامت کانادا دست یابد.




دوره‌های زبان



افرادی که تصمیم دارند برای اخذ ویزا کانادا و تحصیل در این کشور بدون مدرک زبان اقدام کنند، می‌توانند در دوره‌های زبان و کالج‌ها جهت توسعه مهارت‌های زبان خود شرکت کنند و برای تحصیل در رشته مورد نظر خود، مدرک زبان مورد نیاز خود را بدست آورند، در نتیجه هنگام مطالبه دانشگاه می‌توانند مدرک زبان خود را ارائه دهند.

مدت زمان گذراندن این کلاس‌ها طبق گفته انجمن، تماما به مهارت‌های شما بستگی دارد و اگر از سطح خوبی برخوردار باشید ممکن است تنها دو هفته به طول انجامد. اما اگر از مهارت خاصی برای اخذ ویزای کانادا برخوردار نیستید نگران نباشید و خود را بدست برنامه جامعی که انجمن، جهت پیشرفت سطح زبان شما ترتیب داده است، بسپارید.
منبع: ویزای کانادا
Страницы: Пред. 1 ... 7 8 9 10 11 ... 129 След.
Ответить
Читают тему (гостей: 2)
Форма ответов
Текст сообщения*
Еще
Файлы:
Перетащите один или несколько файлов в эту область
или выберите файл на компьютере
Файлы:
Загрузить файлы
 
https://www.facebook.com/groups/katusclub/